Retur
Conform legislației romane în vigoare, consumatorul poate returna produsele achiziționate, în ambalajul original, în termen de 14 zile calendaristice de la primire, fără penalități și fără invocarea unui motiv.
Clientul este responsabil pentru “diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor”.
În caz de retur
Consumatorul nu mai beneficiază de aceleași drepturi și în cazul în care produsul comandat a fost creat după solicitările acestuia, mai exact cadourile personalizate sau cele care prin natura lor nu pot fi returnate (cele care conțin imagini sau texte personalizate la alegerea clientului).
În cazul în care conținutul coletului care ajunge la client nu este în stare bună, este deteriorat sau alterat, clientul are posibilitatea de a-l refuza și de a-l trimite înapoi la sediul firmei.
Banii pentru produs și taxa de transport, în cazul returului, vor ajunge la client în 14 zile.
În caz de retur, clientul va plăti taxa de transport.